sobota, 22 czerwca 2013

Szeptem - Becca Fitzpatrick

Autor: Becca Fitzpatrick
Tytuł: Szeptem
Wydawnictwo: Otwarte
Stron: 336
Data premiery: 2010-01-13

Opis:
Czasem zdarza się miłość nie z tego świata. Naprawdę nie z tego świata...

Chyba że ktoś wie, że znalazł się w samym środku bitwy. Bitwy, którą od wieków toczą Upadli z Nieśmiertelnymi. O Twoje życie.

Patch jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego, że szesnastoletnia Nora uległa jego urokowi. Niemal natychmiast w jej życiu zaczęły dziać się rzeczy, których nie da się wytłumaczyć. Chyba że...

Ale cicho sza... Są tajemnice, o których mówi się tylko szeptem.

Moja Opinia:
Postanowiłam dać "Szeptem" na swoją pierwszą recenzje, dlatego że to jedna z moich ulubionych historii. Poleciła mi ją moja koleżanka i jestem jej naprawdę za to wdzięczna, bo gdyby nie ona, pewnie wcale bym po nią nie sięgnęła. Szeptem to debiutancka książka Becci Fitzpatrick i muszę przyznać że jest niesamowita. Sprawiła, że z wampirów przerzuciłam się na anioły. Pewnie mówię jak wszystkie inne recenzje tej książki, ale naprawdę dobrze się ją czyta, nie trzeba się za bardzo skupiać, no i dzięki niej można oderwać się od rzeczywistości. 

Moim ulubionym bohaterem jest oczywiście Patch. Jest tajemniczy i najwięcej się dzieje wokół niego. Podobały mi się fragmenty, w których Nora dotyka blizn po skrzydłach, chociaż przeważnie z początku nie wiedziałam o co w nich chodzi. W pewnych momentach, po prostu byłam zszokowana rozwojem sytuacji i tym jak to wszystko się potoczyło. Jest nieprzewidywalna, co daje jej wielkiego plusa. Wszystko jest w niej możliwe. Często czytałam, że Szeptem jest podobna do Zmierzchu, chociaż ja nie widzę żadnego podobieństwa (no, po za tym, że obie pary właściwie poznały się na lekcji biologii). 

Polecam tą książkę wszystkim, którzy jeszcze jej nie przeczytali, bo naprawdę warto. Jestem pewna że każdy znajdzie w niej coś dla siebie.

1 komentarz:

  1. No nie powiem...zaciekawiłaś mnie :D Na pewno sięgnę po tą książkę w bliskiej przyszłości.
    Świetna recenzja. Oby tak dalej ;)
    Trzymaj fason xD

    OdpowiedzUsuń