wtorek, 2 lipca 2013

Zdradzona. Dom Nocy 2 - P.C. Cast + Kristin Cast

Autor: P.C Cast + Kristin Cast
Tytuł: Zdradzona
Ilość stron: 328
Data premiery: 2010-01-27

Opis:
Zoey Redbird, adeptka w szkole wampirów, czuje, że wreszcie odnalazła swoje miejsce na ziemi. Została przewodniczącą Cór Ciemności i co ważniejsze, ma chłopaka... a nawet dwóch.

Tymczasem w środowisku zwykłych śmiertelników dochodzi do tragedii − ginie kilkoro nastolatków, a wszystkie tropy wiodą do Domu Nocy. Kiedy ludziom z jej dawnego otoczenia grozi niebezpieczeństwo, Zoey zaczyna sobie uświadamiać, że niezwykła moc, jaką została obdarzona, obraca się przeciwko jej najbliższym. Dziewczyna musi znaleźć w sobie dość odwagi, by stawić czoło najgorszemu – zdradzie.

Moja opinia:
Zdradzona to drugi tom cyklu Dom Nocy. Od pierwszego tomu różni się niewiarygodnie. Całkowity zwrot akcji. Nie jest już tak przewidywalny jak poprzedni.

Strasznie zawiodłam się na Neferet. Nie podejrzewałam jej o coś takiego. W pierwszym tomie nawet nie pomyślałam że może przejść na ciemną, chociaż tutaj bardziej pasuje określenie jasną stronę. Myślałam że jest ona oparciem dla Zoey, że można jej ufać, ale jednak pozory mylą.

Bardzo współczuje Afrodycie. Zmieniła się bardzo i to widać. Neferet, żeby się kryć wpierała jej kłamstwo i wmawiała wszystkim że nie ma już daru jasnowidzenia, chociaż dobrze wiedziała że jest inaczej. Wszyscy się od niej odwrócili, chociaż uważam, że jednak po części sobie na to zasłużyła.

Nie podobało mi się zachowanie Zoey co do Erika i Heatha. W dodatku jeszcze Loren. Dwóch to za dużo, a co dopiero trzech.

Zakończenie mnie szczerze zaskoczyło. Z wszystkich możliwych rzeczy, najmniej spodziewałam się tego. Ci, którzy przeczytali, będą wiedzieć o co mi chodzi. W przeciwieństwie do poprzedniego tomu, ten jest znacznie lepszy. Serdecznie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz