niedziela, 1 września 2013

Upadli - Lauren Kate

Autor: Lauren Kate
Tytuł: Upadli
Wydawnictwo: Mag Wydawnictwo
Ilość stron: 480
Data premiery: 2010-05-19

Opis:
Co byście czuli, nie mogąc być z osobą, która jest waszym przeznaczeniem? Para kochanków. Starożytna wojna. Skazani na miłość, która nigdy się nie spełni. Przeznaczeniem niektórych aniołów jest Upadek.

Moja opinia:
Przyznam się bez bicia, że głównym powodem dla którego kupiłam tę książke była piękna okładka. Chociaż mi się w pewnym sensie spodobała, to oczekiwałam czegoś więcej. Przeczytanie całej sagi (4 książki) zajęło mi całe wakacje, co uważam za osobistą porażke, gdyż normalnie jedną książke czytam tydzień. Bardzo mnie zdziwił (i niestety troche zniechęcił) fakt, że akcja dzieje się w poprawczaku. Było to dla mnie jednak troche dziwne. Bardzo spodobała mi się postać Luce, od razu wzbudziła moją sympatię. Mimo iż często upadała, to chciała udowodnić że potrafi sobie dać radę sama. Przeraziła mnie wizja trójkąta, kiedy Cam próbował uwieźć Luce, bo to już by było całkiem oklepane i nudne. W końcu ile można? Całe szczęście nie było to na poważnie. W następnych tomach akcja zaczyna nabierać tępa. Najbardziej spodobała mi się ostatnia część "Uniesienie". Zakończenie sagi mnie naprawdę wzruszyło. Mimo iż historia Daniela i Lucincy może się wydawać banalna, to trafiła do mnie. Po jej poznaniu, stwierdziłam, że przeznaczenie, to znowu nie taka fajna sprawa, jaką sie wydaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz