wtorek, 15 października 2013

Zasupłana Historia - Agnieszka Tyszka

Autor: Agnieszka Tyszka
Tytuł: Zasupłana Historia
Wydawca: Egmont
Ilość stron: 224
Data premiery: 17.06.2013

Opis:
Kaja to dziewczyna, jakich wiele. Narzeka na swój wygląd, odkrywa też, że od pewnego czasu nic nie jest takie jak dawniej. Lustro, w którym widywała codziennie swoją twarz, rozbiło się na tysiące okruchów, a każdy z nich pokazuje jedynie fragment znajomego obrazu. Gdzie podziała się dawna Kaja? Czy uda jej się odnaleźć siebie? W niełatwych poszukiwaniach, jakie musi podjąć, pomocne będą bajki, zasupłana włóczka oraz znajomość z pewnym dzieckiem.

Moja opinia:
"Zasupłana historia" to pierwsza książka tej autorki, jaką miałam okazję przeczytać. Chyba nie jestem jednak fanką tego typu książek, mimo to lubię od czasu do czasu przeczytać sobie coś letszego.Książka opowiada historię nastoletniej Kai, zwykłej nastolatki. Pewnego dnia los chciał że przez pewien czas musiała zająć się wnuczką swojej sąsiadki - Marysią. Postanowiła zamienić to w niesamowitą przygodę i na ten krótki okres zamienić się w "dobrą wróżkę". Autorka umieściła w książce przerywniki w postaci współczesnych wersji różnych bajek, przez co jednak zabardzo kojarzyła mi się z książką dla dzieci, co jest chyba jedynym minusem. Poza tym książka jest bardzo pozytywna i optymistyczna, pisana lekkim językiem co pozwala na szybkie i przyjemne czytanie.Muszę przyznać, że nie spodziewałam się iż książka będzie taka pouczająca. Jest ona w pewnym sensie drogowskazem dla młodzieży. Jestem ciekawa czy będzie następny tom "Zasupłanej historii". Bardzo cieszę się, że miałam okazje przeczytać tę książkę.

Za książkę dziękuję portalowi Kotek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz