czwartek, 31 października 2013

Zeznania Niekrytego Krytyka - Maciej Frączyk

Autor: Maciej Frączyk
Tytuł: Zeznania Niekrytego Krytyka
Wydawca: Zielona Sowa
Ilość stron: 135
Data premiery: 24.10.2012

Opis:

Książka dla wielbicieli Macieja Frączyka, czyli Niekrytego Krytyka – polskiego władcy YouTube (prowadzi program Przemyślenia Niekrytego Krytyka), krytyka: filmów, seriali, gier, książek i reklam, a także internetowych celebrytów. Świetnie napisane, zabawne i ciekawe obserwacje z życia, zilustrowane satyrycznymi rysunkami i kodami do internetowych filmów Autora na YouTube. Książka dla młodszych i starszych, w której znajdą się wyznania Krytyka na temat języka młodzieżowego, edukacji szkolnej i seksualnej, poszukiwaniu sensu życia i życiowych wyborów, kobiet, subkultur młodzieżowych itd., a także jego życiowej pasji, tego, kim chciałby być, gdyby nie robił tego, co robi.

Moja opinia:

Niekrytego Krytyka chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Uwielbiam oglądać jego filmiki na YouTube, dlatego właśnie kupiłam jego debiutancką książkę. Muszę przyznać że spodziewałam się po prostu czegoś śmiesznego, a tymczasem okazuje się że książka jest nie tylko śmieszna, ale także motywująca, inspirująca, pocieszająca, uświadamiająca błędy, wskazująca kierunek w życiu i nie tylko, bo mogę tego wymieniać w nieskończoność.

NK porusza ciekawe i ważne w dzisiejszych czasach tematy w sposób luźny i zrozumiały. Oczywiście nie mogło zabraknąć tych jego słynnych sucharków, za które go uwielbiam. W niektórych momentach nie mogłam wytrzymać ze śmiechu. Od razu widać że ma dużo do powiedzenia, no i co najważniejsze potrafi to odpowiednio przekazać. Bardzo przypadły mi do gustu cytaty, które są zamieszczone przed każdym rozdziałem. Każdy fan Niekrytego powinien ją obowiązkowo przeczytać.

PS. Niedługo premiera drugiej części - "Nie przejdziemy do historii". Już nie mogę się doczekać.

Za książkę dziękuję portalowi Kotek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz