poniedziałek, 21 października 2013

Wszechświaty - Leonardo Partignani

Autor: Leonardo Patrignani
Tytuł: Wszechświaty
Wydawca: Dreams
Ilość stron: 272
Data premiery: 25.08.2013

Opis:

Według teorii wieloświatów, istnieje nieskończona liczba światów, jak i nieskończone są możliwości naszego w nich istnienia. Przypuszcza się, że te rzeczywistości nie komunikują się wzajemnie.Alex mieszka w Mediolanie, a Jenny w Melbourne. Cienka nić od zawsze wiąże losy tych dwojga – telepatyczne rozmowy, które odbywają bez uprzedzenia, w stanie nieświadomości. Aż do chwili, gdy zdecydują się na spotkanie i odkrycie prawdy, która całkowicie zmieni ich egzystencję, niszcząc wszelkie pewniki świata, w którym żyją.

Moja opinia:

"Maltiversum" to debiutancka powieść Leonarda Patrignani. Od razu urzekła mnie okładka oraz intrygujący cytat zamieszczony z tyłu książki. Wciągnęła mnie już od pierwszych stron,a końcówkę przeczytałam jednym tchem.

Akcja dzieje się w 2014 roku. Alex Loria mieszka w Mediolanie, Jenny Graver w Melbourne w Astralii. Od 4 lat komunikują się ze sobą telepatycznie. W końcu Alex postanawia odnaleźć Jenny i wyrusza do Australii w poszukiwaniu dziewczyny.

Moim zdaniem fabuła jest niesamowita i z całą pewnością nieprzewidywalna. Zakończenie mimo że zaskakujące okazało się całkiem realnym scenariuszem. Książka zupełnie różni się od tych, które przeczytałam do tej pory, także naprawdę jestem pod wrażeniem.

Książka jest świetna, jednak wciąż czuję po niej niedosyt. Czyta się ją miło i przyjemnie. Myślę że każdy znajdzie w niej coś dla siebie, zarówno młodzież, jak i dorośli. Mam nadzieję że się na niej nie zawiedziecie.

Za książkę dziękuję portalowi Kotek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz