sobota, 16 listopada 2013

Nie przejdziemy do historii - Maciej Frączyk

Autor: Maciej Frączyk
Tytuł: Nie przejdziemy do historii. Zeznania Niekrytego Krytyka. Część 2
Wydawca: Zielona Sowa
Ilość stron: 143
Data premiery: 1.11.2013

"Nie przejdziemy do historii" to kontynuacja pierwszej książki Macieja Frączyka, znanego głównie pod pseudonimem Niekryty Krytyk. Podobnie jak w "Zeznaniach Niekrytego Krytyka" przedstawia swoje przemyślenia i poglądy na poważne tematy, takie jak polityka, religia i inne.

Bardzo spodobała mi się okładka, która przedstawia twarz Niekrytego złożoną z jego najlepszych tekstów. Jeśli chodzi o środek książki, całe szczęście tym razem odpuścił sobie zamieszczanie kodów skanowania. No i oczywiście nie mogło zabraknąć satyrystycznych obrazków wykonanych przez Roberta Sienickiego.

Po przeczytaniu pierwszych stron bałam się, że książka będzie taka, jak myślałam że będzie pierwsza część, czyli po prostu składająca się z pustych żartów. Całe szczęście później Niekryty się rozkręcił i zaczął mówić o naprawdę ważnych i ciekawych tematach. Niestety tym razem nie mogłam się zgodzić z wszystkimi jego poglądami. Mimo to co chwilę myślałam "no, racja", "dobrze mówi" itd.

Druga część spodobała mi się jednak trochę mniej niż pierwsza. Może dlatego że w pierwszej części poruszał tematy mi bardziej bliskie.

Książkę oczywiście polecam wszystkim widzom Niekrytego. Nie zawiedziecie się.


3 komentarze:

  1. Świetnie :D Uwielbiam twoje recenzje, bo piszesz w nich swoje odczucia i szczerą opinię o danej książce :) Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *-* Całkiem dobre.
    Masz i mi nie marudź. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Niekrytego krytyka !!<333

    Mam jego pierwszą książkę i mam zamiar sobie kupić też drugą ;)

    http://ohm-smile.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń